Jednoduchý návod s obrázky:

přihlaste se do administrace Majáku

v hlavní nabídce vyberte sekci "Stránky" a klikněte na tlačítko "upravit" u webu, který spravujete

nastavení Matomo a Newsletterů v Majáku 1

v horní nabídce vyberte "Nastavení"

zkontrolujte, že máte správně vyplněné ID formuláře newsletteru z Mailtrainu

nastavení Matomo a Newsletterů v Majáku 2

pohled z Mailtrainu:

nastavení Matomo a Newsletterů v Majáku 4

zkontrolujte, že pole Matomo ID je vyplněné

uložte případné změny kliknutím na tlačítko "Publikovat" v dolním menu

nastavení Matomo a Newsletterů v Majáku 3

Pokud nemáte přístup k Matomo nebo nevíte, kdo má, založte ticket v podatelně TO na Redmine - rádi pomůžeme, zařídíme.

V případě dotazů se na nás kdykoliv obraťte:

Kam dál?